Obrázek z galerie

Reklamace

Poslední úpravy

Seznam všech novinek...

Tip!Tip!Tip!GDPR - obecné nařízení o ochraně osobních údajů
Cely systém je připraven na systém GDPR

Tip!Tip!Tip!EET - elektronická evidence tržeb

Cely systém je připraven na systém EET. Platby v hotovosti z prodejny, nebo pokladny se přenášejí komunikačním rozhraním na centrální server finančního ředitelství. Komunikace splňuje veškeré předepsané úkony. Data jsou zašífrována, podepsána a odeslána přes internet na server. Návratový kód FIC je uložen v databázi a vytištěn na dokladu (paragon, pokladní doklad). Vše se archivuje pro pozdější dohledání.

Tip!Sklady - nový tisk ve výdejkách "Denní tržby"

Report sečte výdejky po dnech a udělá tak denní výpis dokladů. Před tiskem je možné dodatačně vybrat výdejky z prodejny, výdejky z B2B (eshop) a ostatní výdejky. Jednoduše tak lze udělat denní tržby za vybraný měsíc a jen z prodejny (z eshopu,...).

Tip!Sklady - přecenění celého ceníku
V kartách v okně ceníků, je možné přepočítat celý ceník (dříve jen vybrané položky ceníku). Funkce otevře okno s nastavením přirážky a způsobem zaokrouhlení a s náhledem přepočtených karet. Po potvrzení se ceny přenesou do ceníku. 
 
Tip!Účetnictví - nové položky v účetním deníku
V účetním deníku se nyní zobrazují také sloupce "Poznámka z dokladu"  a "Firma z dokladu". Jsou to položky původního dokladu z účetní položky (např. dodavatel na DF, odběratel na VF,....). Podle položek je dále možné třídit a dělat výběr (F4), nebo použít v tisku účetního deníku (nutno upravit tiskovou sestavu). 

Tip!Sklady - automatické vložení dodatečné karty do výdejky podle skupiny
U skladové skupiny je možné nastavit dodatečnou kartu, která se vloží automaticky do výdejky, pokud se vkládá karta právě z této nastavené skupiny. Dodatečná karta se vloží pouze jednou, a to i když se vybere více karet ze skupiny. 

Tip!Sklady - automatické vložení dodatečné karty do rezervace podle skupiny
U skladové skupiny je možné nastavit dodatečnou kartu, která se vloží automaticky do rezervace, pokud se vkládá karta právě z této nastavené skupiny. Dodatečná karta se vloží pouze jednou, a to i když se vybere více karet ze skupiny. 

Tip!Tip!Tip!B2B systém - Nový modul propojující desktopové aplikace MAXim a internetovou část

Nový programový systém, který zprístupňuje data ze skladu na intenet. Je to trochu odlišné od klasického internetového obchodu. Toto je zaměřeno spíše pro obchodní partnery, kteří vidí produkty se svými cenami a slevami a mohou si sami tvořit objednávky. Zákazník vidí aktuální stav skladu (téměř ONLINE) a své objednávky.

Informace o využití a účelu

Technická podpora je bezplatná služba určená všem zákazníkům, kteří vlastní licence k produktům firmy MJ Soft. Pracovníci technické podpory jsou připraveni nabídnout Vám pomocnou ruku v případě problémů, vzniklých při používání produktů poskytovaných naší firmou.

Podmínkou poskytnutí technické podpory je sdělení sériového čísla produktu, popřípadě dalších informací jako je název firmy, jméno, adresa apod. Toto opatření je jedinou možností jak zamezit použití této služby uživatelům, kteří používají naše produkty nelegálně.

Sériové číslo každého produktu nalezenete v okně O programu (v menu Nápověda).

 

Elektronická podpora 

Pracovníci elektronické technické podpory jsou Vám k disposici24 hodin denně 7 dní v týdnu.

Odpověď v podobě e-mailu nebo telefonátu obdržíte nejpozději následující pracovní den.

 

Telefonická podpora 

Než začnete vytáčet číslo technické podpory připravte se prosím. Pečlivá příprava je základem, aby jednání bylo úspěšné a Váš problém byl uspokojivě vyřešen.

  • volejte vždy od počítače na kterém můžete simulovat vzniklý problém
  • předem si připravte informace o produktu, se kterým máte problémy tj. registrační číslo produktu, název produktu, verze produktu
  • jestliže znáte způsob jak navodit problém připravte si pečlivě jednotlivé kroky které vedou k vyvolání problému
  • jestliže se před vznikem problému vyskytla nějaká chybová hlášení, zapište si jejich přesné znění
  • připravte si informace o operačním systému, se kterým pracujete jako jsou typ, verze, jazyková verze

 

Telefonickou podporu Vám rádi poskytneme v tomto čase:

                        PO-PA   - 8.00 - 18.00 (déle - po předběžné domluvě)

                        SO,NE - po předběžné domluvě